Proinvest
  1. Doki przeładunkowe
  2. Bramy chłodnicze
  3. Bramy przemysłowe
  4. Doki przeładunkowe
  5. Śluzy uszczelniające
  6. Mostki przeładunkowe
  7. Rampy przeładunkowe

Proinvest Sp. J.
ul. Strzelecka 146
62-050 Mosina

 

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

 

Tel./fax (61) 28-27-903 
Tel./fax (61) 81-36-059 
Fax (61) 62-29-807 
E-mail: biuro@proinvest.com.pl

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Doki przeładunkowe


Doki przeładunkowe

Dok przeładunkowy to zespół urządzeń stanowiących kompleksowe rozwiązanie do załadunku i rozładunku samochodu dostawczego. Firma Proinvest specjalizuje się w doborze najlepszych rozwiązań, dostosowując doki przeładunkowe do Państwa wymagań, w zależności od charakteru przeładunku oraz jego natężenia.

Na dok przeładunkowy składają się:

Brama przemysłowa. Zamyka ona otwór magazynu, otwierana jest jedynie na czas niezbędny do przeprowadzenia załadunku bądź rozładunku towaru. Więcej na temat bram przemysłowych.

Uszczelnienie bramowe (śluza uszczelniająca). Zabezpiecza przeładowywany towar przed wpływem warunków atmosferycznych oraz zapobiega ucieczce ciepła bądź zimna z magazynu. Więcej na temat uszczelnień.

Rampa hydrauliczna. Umożliwia zniwelowanie różnicy w wysokości pomiędzy samochodem a płaszczyzną magazynu. W przypadku niewielkich różnic w wysokości, bądź gdy prace przeładunkowe prowadzone są rzadko, możliwe jest użycie mostka sprężynowego zamiast rampy. Więcej na temat ramp hydraulicznych.

Komplet 2 odbojników gumowych. Zapobiegają uderzeniu samochodu w betonową rampę, stanowiąc dla niego amortyzację. Więcej o odbojnikach.

Komplet naprowadzaczy kół. Umożliwiają centryczne ustawienie się samochodu względem otworu przeładunkowego. Więcej na temat naprowadzaczy kół.

Połączenie tych wszystkich elementów tworzy kompletny dok przeładunkowy i zapewnia optymalny komfort w trakcie prowadzenia prac..


Typowy rozładunek w doku przeładunkowym przebiega zgodnie z przedstawionym schematem. Kierowca otwiera tył samochodu dostawczego a następnie wjeżdża w fartuch uszczelniający. Dzięki zastosowaniu w doku przeładunkowym naprowadzaczy kół oraz dzięki znakom najazdowym na fartuchach, TIR ustawia się centrycznie względem bramy magazynu.

Po zatrzymaniu samochodu obsługa podnosi do góry rampę przeładunkową. Platforma unosi się a następnie na samochód opuszczana jest warga wychylna. W trakcie prac w dokach przeładunkowych rampa pracuje razem z naczepą samochodu unosząc się i opuszczając pod wpływem ciężaru ładunku.

Obsługa doków przeładunkowych przystępuje do prac związanych z załadunkiem samochodu. Praca przebiega bardzo sprawnie i w komfortowych warunkach. Dzięki przylegającym do boków samochodu fartuchom śluzy uszczelniającej nie dostaje się do środka deszcz ani kurz. Rama przeładunkowa niweluje różnicę poziomów między magazynem a naczepą, przez co możliwe jest szybkie wjeżdżanie wózkiem z towarem do wnętrza samochodu.

Kopiowanie i wykorzystywanie zamieszczonych zdjęć bez zgody firmy Proinvest jest zabronione!

Do góry   |   O firmie   |   Oferta dla domu   |   Oferta dla przemysłu   |   Kontakt   |   Polityka prywatności